Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ocak 2013 Salı

DENİZ MORALIGİL BİZİMLEYDİ



   


       
       Deniz Moralıgil nam-ı diğer vladimir  14 Ocak'ta bizimleydi. Blog dünyasının dününü ve bugününü konuştuk. Bir blogun nasıl olması gerektiğini, okunurluğunu sağlayan unsurları, Blogların edebiyata ve topluma etkisini tartıştık. Katılımcıların merakı ve blog açma hevesi, açıkçası hem Deniz'i hem de beni şaşırttı. Yeni isimler ve bloggerlarla karşılaşmaya hazır olun.  







     Ben parmak sallamıyorum, blog dünyasından dedikoduları sıralıyorum. 

8 yorum:

  1. :)
    siz ne güzelsiniz.

    blog dünyası,çok karışık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin güzel bakışın o Pınar. Sen güzel bakıyorsun.:)

      Sil
  2. Sahiden senin de katkılarınla çok keyifli oldu söyleşi blog dünyasına baya bir transfer olacak konuşmalarımızdan imrenip de öyle görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yandan, arkamı da duvara verip güzel güzel verdiğin pasları değerlendirdim.:)
      Valla birisi hemen gelmiş bile.:)) Diğerleri de katıldı mı tamamdır.

      Sil
  3. Deniz Moralıgil favori yazarlarımızdan, eminim çok keyifli bir söyleşi olmuştur:)

    YanıtlaSil
  4. parmak sallamıyomuş,sana mı inancaz, gözümüzün gördüğüne mi :p

    YanıtlaSil
  5. Çok keyifli bir söyleşi oldu:)Devamını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. Vay canına sayın seyirciler! Gölge Falı'nı halen alıp okumadım ya, yuf olsun bana:)

    YanıtlaSil